Downloads

Using my creations - credit me please.

sobota, 8 września 2012

[D]Falling Star


Jeśli kogoś to interesuje (mam nadzieję *-*) to wciąż tworzę ^_^. Wiem, że dawno nie dawałam oznak życia, ale niestety wakacje się skończyły a ja poszłam do trzeciej klasy gimnazjum. Będę miała testy T_T!! Nie będę już tak często siedziała na komputerze, ale w jakiś weekend, myślę że na pewno znajdę czas, żeby coś zrobić i wstawić (oby >o< !).

Dzisiaj do oczek dołączam pierwsze jakie stworzyłam w moim życiu usta -o-. Można to nazwać bonusem...? XD

 Bonusik za to, że czekaliście! ^_^



click for fullsize


V
V





Screenshot Credits:

skin - Elissu, E-studio
make up - Tifa, Karosims, E-studio, Avika, KawaiiRei, Elissu, Heinz
clothes - Janita, The Losted (VanwareStore)
hair - Maymarakmak (mesh by Narusia), Raigiux (BlueDolphinSims2) (mesh by Cazy), Klaus* (HybrideDeThe) (mesh by NewSea)
accesory - Karosims
face models - girl by Janita, boys by Karosims

Thanks ;*



4 komentarze:

  1. Thank you for the beautiful *creations*. :D
    I'll be sure to use it.

    OdpowiedzUsuń
  2. It's so adorable, I Love it !
    Thank you Karolina ♥♥ ^3^)

    OdpowiedzUsuń